18 paź 2009

Antypromocja w "Piotrze i Pawle"

Poznańska sieć "Piotr i Paweł" ma kiepskiego product managera. Właśnie zrobił promocję na piwo Noteckie, przy czym zjechał ze sklepowej ceny o... 11 groszy. Cena bieżąca: 2,19. Brzmi to jak kiepski żart. Dlaczego? Dlatego, że w Czarnkowie, gdzie Noteckie jest rozlewane, można je kupić niemal  połowę taniej, a w sieci Real (dwa kilometry dalej) to samo piwo kosztuje tylko 1,50

Co innego, że piwo jest świetne i nawet warte lepszej ceny, ale marża P&P jest na poziomie nadmorskiego kurortu w wakacje. Rozumiemy, że sieć celuje w średniozamożnych, ale... bez przesady. Taką marżą odstraszą nie tylko żulików, ale i przeciętnego konsumenta. Z ceną 2,19 za 0,33 l Noteckiej staje się jednym z najdroższych polskich piw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz