Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Tym bardziej, gdy produkt jest zapakowany tak szczelnie, że aż nie wiadomo, co opakowanie kryje w sobie naprawdę.
Będąc w Makro natknęliśmy się na pewną cenową osobliwość. Niezła skądinąd kawa Idee wystepuje w trzech wariantach cenowych. I mowa o tym samym gatunku. Popatrzmy na zdjęcie:
Wymieńmy (ceny za 500 gram):
- Idee Classic w papierowym opakowaniu: 20,96 zł;
- Idee Classic w blaszanej puszce: 24,51 zł;
- Idee Classic papierowym opakowaniu, w całych ziarnach: 30,20 zł.
O ile rozbieżności w cenie kaw mielonych da się wytłumaczyć kosztem puszki, o tyle nie rozumiemy, dlaczego cena kawy nie mielonej jest wyższa od kawy mielonej? Różnica na 1 kilogramie sięga niemal dwudziestu złotych. Dlaczego? Czyżby mielenie obniżało wartość kawy? Czy raczej nie mielone ziarno musi się podobać klientowi, więc pierwszy sort trafia do paczek, a drugi sort – na mielenie? A może to nie ta sama kawa?
Tell me, why? – My też mamy trzy różnowartościowe produkty o tej samej nazwie!
Tell me, why? – My też mamy trzy różnowartościowe produkty o tej samej nazwie!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz