- Sprzedają towar w cenach dumpingowych, za to doliczają "koszty dopakowania" wielokrotnie przewyższające nominalną wartość towaru.
- Sprzedają towar sprowadzony z Chin bez polskiej dokumentacji, co jest naruszeniem prawa.
- Wysyłają byle jak – towar jest zapakowany w folijkę, w wyniku czego dotarł do naszego czytelnika uszkodzony.
- Koszt wysyłki jest niewspółmiernie wysoki oraz nie jest uwzględniany na fakturze. A to kolejne złamanie prawa – bowiem koszt wysyłki ponosi Klient.
- Serwis i reklamacje kierowaną są na płatną infolinię.
- Kabros nie uwzględnia reklamacji – przysłany towar (wadliwy, niezgodny z opisem, wybrakowany) nakazał odesłać naszemu czytelnikowi na jego koszt, co stanowi kolejne pogwałcenie prawa (por, orzeczenia UOKIK)
Do tego elektryczna (!) ostrzałka do noży nie posiadała polskiej instrukcji użytkownika, tylko skserowany świstek z informacjami po angielsku. Ciekawe, kto pierwszy zrobił sobie krzywdę...
Sprawdziliśmy Kabrosa - ma ponad pół tysiąca negatywów i drugie tyle komentarzy neutralnych.
Komentarze potwierdzają to, o czym pisze nasz czytelnik:
UWAGA oszust ! nalicza dodatkowe bajońskie opłaty za rzekome dopakowanie a towr wysyła zwykła koperta listem poleconym opłate pobrał 43zł faktyczny koszt wysyłki 8,50zł , towar dostałem połamany reklamacja trwa do dziś, kontakt fatalny, kultury zero
Totalna klapa. Nie otrzymałem do tej pory zwrotu pieniędzy, sprzedawca poprostu mnie okradł! Ostrzegam!!! Słaby kontakt, w tej firmie nikt nic nie wie. Szczyt chamstwa to ich telefon dodatkowo płatny, gdzie sekretarka gada przez parę minut!!!!!!!!
OGROMY NEGATYW!!! BRAK KONTAKTU BRAK TOWARU BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ABSOLUTNE LEKCEWAŻACE PODJŚCIE DO KLIENTA, PRZY DODATKOWYCH OPŁATACH TELEFONICZNYCH, GDZIE TRZEBA WYSŁUCHAĆ PO KOLEI CO MA DO POWIEDZENIA AUTOM.SEKRETARKA, ZA NIM KTOŚ ODBIERZE
Towar zgodny z opisem. Całe zamówienie waga 195g i wart.13PLN tj. wrzucone do torby plastykowej kuriera niezabezpieczone -60PLN. Za wózek 7 kilo płaciłem mniej. Co to jest dopakowanie ? Jakaś bzdura. Za każdy towar 1zł wrzucony do torby 3zł*10szt
OSTRZEGAM WSZYSTKICH przed sprzedawcą K&A BROS - tj. elektronika24, szybko-elektroni i inne nazwy tego samego sprzedawcy. Po 2 dniach od zakupu młynek przestał działać. REKLAMACJĘ ZŁOŻYŁEM W UB. ROKU (2010). DO DZIŚ (07.03.2011) CZEKAM NA REALIZACJĘ.
Cwaniactwo i tyle. Odradzam, przeczytajcie dokladnie ich regulamin, warunki zakupu przed zakupem. To pozowli rozwiac watpliwosci oraz podjac odpowiednia decyzje co do zamiarow kupna ;) Pozdro
Na koniec informacja od niefortunnego klienta, którego olał sam sprzedawca Kabros, jak i Allegro:
Sprzedawca KOMPLETNIE ignoruje wszelkie chęci zamknięcia sporu, W związku z tym wnoszę do Allegro o zawieszenie konta tych oszustów, bo jak ich inaczej nazwać? Nadmieniam, że pozostałe sprawy zostaną przekazane do odpowiednich organów państwowych (certyfikat CE, brak polskiej instrukcji, dziwny sposób fakturowania i rozliczania towarów poprzez przepakowywanie). Chcę też zwrócić uwagę allegro, że poprzez zaniżanie ceny towarów (i odbijanie sobie na tzw. dopakowywaniu) allegro traci realną prowizję. Cóż, żyjemy w państwie Unii Europejskiej, a ten sprzedawca zachowuje się jakby pochodził z jakiejś posowieckiej republiki. Z przykrością stwierdzam, że nie spodziewałem się czegoś takiego na allegro. Tacy sprzedawcy zaniżają poziom i jakość usług, dlatego należy tego typu konta likwidować bez wahania. Osobiście będę monitorować stan wszystkich spraw w kolejnych urzędach (jeśli allegro okaże się za słabe na rozwiązywanie sporów). Tacy "handlowcy" powinni mieć zakazy wykonywania jakiejkolwiek działalności. Wstyd, po prostu wstyd.
potwierdzam - ten sprzedawca to oszust
OdpowiedzUsuńSkoro oszust, to zebrać grupę i na Policję. Bo Allegro ma wszystko w nosie, choć i ich robią w balona. Mniejsza wartość towaru = mniejsza prowizja dla Allegro.
OdpowiedzUsuńtakże zostałem oszukany. Do dzisiaj (po prawie roku) nie dostałem towaru, za który zapłaciłem od razu. Do tego wystawiając mu negatywa takowego otrzymałem od niego w "nagrodę". Allegro nie przyjęło mojej skargi na bezpodstawne szkalowanie mojej osoby negatywem. Szkoda słów...
OdpowiedzUsuńOszust ma więcej kont. Jedno z nich założone w tym samym dniu co konto elektronika24h. Zasada działalności ta sama. Różnica taka że telefon kontaktowy jest numerem premium
OdpowiedzUsuńkonto - szybko_elektroni
K&A Bros s.c
ul.: Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
Idąc po nitce do kłębka, myślę że to jest dokładnie ta sama p. Anna Woźniak z Ann Consuling (na allegro: agdchemiadzieck1 - konto zawieszone). Nr telefonu tej Pani: +48 608 731 028. Niestety nie odbiera.
Usuńszmira i nic ponad... odkurzacz samochodowy prawie wybuchl mi w rekach po 30 sekundach uzytkowania... przedmiot wyslalem do reklamacji, sluch po nim zaginal, zwrotu naleznosci NIE otrzymalem
OdpowiedzUsuńSłuchajcie, a może napiszemy pismo w sprawie tego sprzedawcy np. do US,UOKIK i paru innych urzędów?
OdpowiedzUsuńCzytajac Wasze komentarze mysle ze trzeba zatrudnic DOBREGO ADWOKATA zeby nauczyl szacunku do kupujacych
OdpowiedzUsuńNiedajmy sie oszukiwac ALLEGRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chciałbym dorzucić do listy kolejną oszustkę z allegro:
OdpowiedzUsuńAnna Woźniak
Świętokrzyska 30
01-116 WARSZAWA
Ann Consulting
nr telefonu: +48 608 731 028
Konto na allegro "agdchemiadzieck1", które po kilku negatywach zostało zawieszone. Mój komentarz na allegro:
"Brak wysyłki. Obiecywanie zwrotu pieniędzy, po czym brak zwrotu i brak jakiegokolwiek kontaktu - telefon użytkowniczki wyłączony. Proszę o kontakt ze mną wszystkich poszkodowanych i oszukanych osób przez p. Annę Woźniak w celu złożenia pozwu zbiorowego. Mój nr telefonu +48 880 201 902, adres e-mail dziekan_tek@wp.pl. Allegro, oprócz zawieszenia konta tej pani, ma najwyraźniej klientów w dupie, więc wygląda na to, że musimy wziąć sprawy w swoje ręce. Zachęcam do kontaktu ze mną - razem damy radę."
I chyba ma nawet powiązanie z:
UsuńK&A Bros s.c
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
Szukając po zumi i innych.
Wszystko jasne --> http://wirtualnebiuro.f.pl/siedziba_firmy
UsuńGdy dyskusja na allegro nie przyniesie rezultatów, można skorzystać z POK:
OdpowiedzUsuńhttps://allegro.pl/pomoc/faq/w-czym-pomoze-mi-program-ochrony-kupujacych-nlgkBeyM4fm?bi_s=internal&bi_c=mGgBOPgwOUM&bi_m=zakupy-art-txtLink