29 lut 2012

Czy zamkną kolejne kopalnie?

Taki wniosek się nasuwa po lekturze onetu, że górnicy zarabiają średnio po 12.000 zł! Tyle, że sami górnicy twierdzą co innego. Czyżby Ktoś Na Górze podburzał opinie społeczną przeciw górnikom, by przepchnąć jakiś nowy podatek od kopalin albo sprzedaż kopalni?

Poczytajmy o tych zarobkach:

górnik:

co wy za bzdury wypisujecie ja żadnej podwyżki nie widziałem a robie już 25 lat na dole w ścianie a musze powiedzieć że zarobki mało tego że nie staneły to jeszcze sie obniżyły ja za styczeń wziołem 2700 do ręki w tym węgiel 
JSW zarabia "ciut" więcej:

z 8 letnim stażem w JSW w wenece z 2 sobotami za styczen wziolem 4800 zl.
~Pucek górnik: 6000 
??????? Co to za bajka ja mam 2300 zł
onnn
masz klapki na oczach kolego po 4 latach na kopalni zarabiam 2500 na reke z dodatkami a podwyzki nie widzialem nawet 5% a pisza o 40%
Cóż, po tym przekroju płacowym widać, kto dopiero zaczyna w branży a komu obcięli za alimenty :)

Nie zmienia to faktu, że górnik ma pensję od 2 do 10 razy większa od średniej krajowej. Cóż, wystrajkowali to sobie w latach 90.
Co na to pielęgniarki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz